luni, august 10, 2009

Cupa Trascau 2009

Anul acesta am onorat invitatia prietenilor de la Trascau Corp Zlatna si ne-am prezentat vineri, 07.08, la Casa de Vanatoare Campusel, echipati corespunzator pentru intalnirea cu muntii si cu mai vechi sau mai noi prieteni( adica ne-am echipat cu bocanci, pelerina de ploaie, bere, vin si chitara).
Dupa un drum destul de lung, intrerupt la intervale de cate 20 de minute de Florin pentru a refula supapa din cauza berii consumate, sau tot de Florin, pentru a reface presiunea cu acelasi lichid, am ajuns la Campusel toti o forta, am montat corturile in viteza si am tasnit care mai de care spre focul de tabara care deja ardea, iar in jurul focului deja se auzeau acorduri de chitara ( Sebi, cine altceva? ).
Ne-am lungit destul de mult in noapte, avand in vedere ca a doua zi aveam un traseu destul de anevoios de parcurs, dar ne-am simtit bine.
Sambata dimineata ne-am trezit destul de intregi (la beutura am preferat calitatea cantitatii), si, pana la startul in proba de regularitate, am privit (unii zic ca ne-am holbat) la incercarea Iuliei (prietenii stiu de ce) de a sterge urmele unui incident rutier de pe microbuzul proprietete personala. (Noi credem ca miscarile lascive au fost intentionate, dar nu-i spunem lu` Feri, ca se supara).
Traseul, destul de obositor in prima sa parte (pauzaaaaaaa!!!) a atins varful Piatra Iorgovanului, apoi o bucatica de creasta, si o coborare destul de alunecoasa...(nu Maria a fost de vina ca am alunecat si mi-am indoit piciorul ! :) .
Ultima portiune din drum am parcurs-o sprijinit de un toiag ad-hoc pe de o parte si de Maria pe de cealalta parte, dar numai dupa ce mi-a promis ca ma dezleaga de orice blestem si m-a pupat pe frunte(chelie).
La tabara a urmat masa, proba de orientare ( din nou Florin si Cholo si-au lasat urme adanci pe chiloti de la trasul pe cur... cica sunt obositi, ca li-i foame, ca li-i sete, ca n-au chef si din alea), proba la care s-a prezentat Alex (felicitari pt prima sa orientare adevarata). Apoi, pregatirea pentru proba culturala.
Proba culturala a inceput imediat dupa lasarea intunericului si a tinut pana tarziu in noapte. Noi am participat cu un program ce a cuprins trei cantece si sceneta "Axante si cele zece sau unshpe intrebari". Felicitari celor de la Dianthus Medias si celor de la Acropolis Aiud (Sebi presedinte!!!!), care au prezentat cele mai frumoase programe din concurs si, de asemenea, Roacherului, care s-a dat in stamba cu sceneta "Roachi si messul imbarligat".
Dupa aceea,liber la cantari pana dimineata. Norocul nostru ca Sebi a fost lasat din brate de Cristinuta (fiica Presedintelui) pe la 2 noapte, sa mai cante si el.
Duminica dimineata, trezirea, cafeaua (sarutmana, Sandra, pentru ness!!!), festivitatea de premiere(am luat locul 3 la cultural-bravooooo! ), strangerea bagajului si din nou pe drum.
Trofeul a fost castigat de Acropolis Aiud , ce nu vi-i clar?... felicitari!!!
Multumim prietenilor de la Trascau Corp Zlatna (Benny presedinte!!!) pentru gazduire si pentru zona in care ne-au dus anul asta,promitem sa revenim si la anul (poate ne facem buletine de Zlatna sa-l putem vota primar pe Axante).
De la Campusel a consemnat, pentru dumneavoastra, Kypey

8 comentarii:

  1. mie un singur lucru nu mi-e clar...voi ma facetzi perversa sau mi se pare?? :P ...habar n-avetzi cat m-am chinuit cu dunga aia...iar pana la urma tot la solutzie am apelat. asa k am ajuns acasa cu masina ca noua...
    anyway...felicitarile mele si voua si Acropolis-ului si tuturor concurentziolor...da' cica cei mai tari au fost unii de la Dianthus Medias...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am felicitat si o mai fac o data... ati fost cei mai buni... crestere mare fata de culturalul de la Cupa Magura... FELICITARI!!!
    Dar io nu va dadeam locu` 1... ce cauta leptocu` ala in varful muntelui ? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. deci:la Cupa Magura a fost aiurea ca nu ne-am pregatit deloc...de fapt nici n-am vrut sa participam la proba culturala si ne-am decis in ultimul moment. iar aici nu vad kre e probl k am avut laptopul? cu foi ne-am fi chinuit sa citim versurile si ne trebuiam mai multe...cu alte cuvinte am fost economi :P so...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare descrierea. Bravo Cisnadie ! :P La Chollo da-ti-i penalizare ca s-a tras pe fese la cultural...:P
    Aaaa...si nu va mai luati de Iulia, ca va face din vorbe...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. E o bucurie sa ai atatia concurenti si sa revezi atatia prieteni...........si ar fi fost pacat sa nu se participe la cultural, e "Cireasa de pe tort!". E cine stie daca mai candidez,nu las muntele pentru primarie! Sper sa ne mai vedem, macar la Montan 2009 in Decembrie, acolo vom avea mai mult timp de povesti. Tot ce a mers bine se datoreaza ingerului pazitor de acolo sus. Sa ne vedem sanatosi! Axante

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte fain...sper sa ne vedem la kogaioni...sa nu uitati sa puneti cateva sticle de vin (dinala de dumnica dimineata...cel mai foarte bun vin). va pup brusc.sebi

    RăspundețiȘtergere
  7. bah kypey ai uitat sa mentionezi ca sebi ii egoist si nu o vrut sa ne dea si noua ceasul ala al lui fermecat ca ce bine ne-ar fi mer....Paul

    RăspundețiȘtergere
  8. paulica tata... daca ne da ceasu`... cum mai stie Sebi care e stanga si care e dreapta? :))

    RăspundețiȘtergere