vineri, decembrie 18, 2009

Lira Dianthus

Vrem sa le multumim celor de la clubul Dianthus Medias, in primul rand pentru invitatie si in al doilea rand pentru caldura cu care am fost primiti. Ne-am bucurat foarte mult ca am putut sa ajungem, desi timpul a fost limitat.



  • Vreau [in numele clubului] sa-i multumesc Cristinei care dupa o zi plina a venit si ne-a sustinut la Lira, dar nu in ultimul rand vrem sa-i multumim pentru faptul ca l-a lasat pe Kypey sa ni se alature si sa ne incante pe toti cu noua lui chitara si talentul lui uimitor.
  • Baietii transmit multumiri Iuliei, care le-a pregatit cafeaua, dupa care tanjau domnisorii.




  • In poza aceasta se poate observa o urma de sadism pe fata mea [:-s]. Poza infatiseaza momentul in care l-am "plosc-ait" pe Kypey (armasarul fericit). Nu am vrut sa dau asa tare...sau?....:))




Pentru mai multe detalii legate de Lira Clubului Dianthus Medias va rugam sa accesati link-ul postat de Kypey. Veti gasi acolo o insiruire de cuvinte ce impreuna redau atmosfera si detaliile concursului, intr-un mod extrem de placut.

5 comentarii:

  1. haha! a fost super :-> da... vai Toni, aproape ca l-ai omorat pe Kypey! hahaha distractie pe cinste:D

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa-i multumim lui Kyty si pt faptul ca a binevoit sa vina si la continuarea seri cu kypey adica la BERE
    SCKIPPY

    RăspundețiȘtergere
  3. pfff....sa inteleg k sunt bine baietzii, fara diabet sau alte complicatzii :))) oricum sunt convinsa ca data viitoare nici daca as insista nu m-ar mai lasa sa le fac cafea :)))
    PS: felicitari pt cultural!...si sa vorbiti cu dl presedinte sa va dea diplomele :D
    Julia

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumim si noi si la cat mai multe actiuni impreuna. Ne vedem la Clopul amicilor muntilor !

    Feri

    RăspundețiȘtergere
  5. cum o mai duce cu nervi :)):)) mai urca cu mine pe magura :)) byly

    RăspundețiȘtergere