joi, ianuarie 28, 2010

Christmas party

A doua zi, ne-am reunit toti la Cholo acasa si am dansat, am incins vreo cateva hore si am facut karaoke fiecare pe melodia pe care si-a dorit-o: Flo cu Cosmin au interpretat Guess who- Nu ne-am nascut in locul potrivit si melodii de la B.U.G. Mafia, eu am cantat singura Arials de la S.O.A.D. si cu Sandro Manowar- Dye for metal, iar Sabina ne-a incantat cu Use sombody de la Kings of leon...


Apoi toata lumea a inceput sa cante la unison diferite melodii incepand cu O-zone Dragostea din tei sau Dj Project si terminand cu Cargo, Holograf sau Iris. Copiii s-au dezlantuit intr-un concurs de headbang de numa, numa :))
Pe ritmurile agitate si infierbantate ale rock-ului s-a alaturat si fratele lui Cholo, Marius cu prietenii lui din camera de vis-a-vis. Ne-au cantat si ei cate ceva. Dupa o vreme gasca s-a spart si ne-am indreptat obositi, rupti spre paturile pufoase si calduroase de acasa.

Un comentariu:

  1. saby...ce mumos canti..:*:*:*:*..cel mai tare club acesta ii clubul fericit MAgura:X

    RăspundețiȘtergere