duminică, ianuarie 31, 2010

Impreuna de Revelion

Ne-am petrecut Sarbatorile de iarna precum o familie unita. Pe langa Craciun, ne-am organizat si mobilizat astfel incat sa putem fi impreuna chiar si de Revelion. Cea mai batrana noapte din an avea sa ne gaseasca la Rossengarten, pregatiti pentru chef mare.
Pe data de 29. dec. 2009 inhamati cu de toate (de la laptop si sistem audio pana la chiloti de schimb) am plecat voiosi, stiind ca sus vom avea parte de liniste si ne vom putea distra in voie. Din nou grupul a cuprins vaste intre 7 si 70 de ani.
Fiind familiarizati cu traseul si datorita faptului ca zapada si cumplitul frig au lipsit, am ajuns repede sus si cu multa energie ramasa. Ne-am pus pe bancuri, glume, tenis de masa, citit si facut homework pentru Cambridge Exam [care ar fi trebuit sa fie facuta pe parcursul vacantei... dar mno, "ata ete"]
Vreau sa ii acord titlul de CEL MAI BUN BUCATAR lui Marius Hanea, care s-a miluit de noi si ne-a gatit, scutindu-ne astfel de multa munca. Mancarea a fost atat de buna, ca daca nu au fi inceput elevii scoala si angajatii lucrul, cred ca am mai fi stat vreo cateva zile la cabana, numai pentru a ne bucura in continuare de delicioasele bucate.
In seara de revelion am papat la masa frumos aranjata si am dansat pana la epuizare. La miezul noptii desi ploua bine, am urcat dealul din spatele cabanei pentru a vedea Sibiul cu artificiile acestuia. Am putut auzi chiar si pe cele de la Paltinis, Cisnadie si Rasinari. Ne-am bucurat de priveliste, am numarat ultimele 5 secunde si am ciocnit paharele de vin spumant in ploaia fina.
Datorita unor probleme cauzate de generator, noaptea a trebuit sa se incheie destul de devreme.
Urmatoarea zi tot grupul a fost "lenes" si lipsit de energie [ Eu dau vina pe "aliniearea planetelor" si diferenta de altitudine :)), nu pe cele 3 nopti nedormite].
In final, ne-am distrat, totul a decurs normal, mai putin incidentul cu generatorul. Am plecat de la cabana obositi, dar fericiti visand la urmatoarea iesire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu