joi, ianuarie 28, 2010

Iarna la Rosengarten

 Din lipsa de timp si defect de Furie Alba am lipsit cam mult din "peisajul" clubului, dar am revenit cu forte proaspete... deci ...vineri am primit vizita lu` Florin si a lu` Cholo,care au venit tocmai la Cluj,sa ma vada :)... vineri seara i-am dus sa le arat cum arata lumea civilizata, si unde se vede mai bine viata decat in Mall??? Am vazut "Avatar" (3D :P),am mai sters cate ceva din balele bunilor mei prieteni, bale aparute in urma holbarii dupe pitzipoance iesite la mall vinerea seara,apoi am plecat acasa, sa ne bem restul de bere... sambata dimineata am plecat la Cisnadie,pentru a mai respira putin din aerul proaspat de la poalele Magurii... nici nu am ajuns bine acasa, ca a trebuit sa imi fac bagajul,intr-o jumatate de ora plecam la Rosengarten...nu am reusit cu niciun chip sa ma trag pe fese... chiar a trebuit sa merg... dupa urcusul prin zapada destul de mare,am ajuns la cabana bine incalzita de cei care urcasera de dimineata,iar ca bonus am capatat doua cani de vin fiert,pentru incalzire si "incalzire"... apoi,in ordinea asta: bere,mancare, bere, vin,chitara, bere,coniac,...nani... ne-am trezit dimineata fara dureri de cap,am schiat oleaca,pacat ca a fost cam frig, astfel incat am stat mai mult pe langa soba.Am primit vizita prietenilor de la Dianthus Medias, care erau in trecere pe langa refugiu, intr-o tura de iarna,iar apoi am coborat apoi spre case, doar pentru a ne intalni mai tarziu la Cholo la o bere si la o poveste... una peste alta,a fost un week-end placut, aproape la fel de placut ca vinul fiert al lui Marius (sic)... din pacate a lipsit Antonia,tocmai mi-am adus  aminte de pleoscaiala  de la Raul Sadului

2 comentarii:

  1. Da, imi pare rau ca nu am putut veni cu voi, mai ales k ai fost si tu acolo, membru special. In weekendul respectiv m-au luat colegele la Manastirea Oasa. A fost superb! Am urcat pe varful Fetita,la poalele caruia se afla manastirea. Astfel am fost in ton cu clubul. Hihi!Am fost "mai sus" ca voi, manastirea se afla la 1400 m + k am mai urcat. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. hai,scoate-te acum... stiu ca strugurii-s acri... recunoaste ca ti-o fost frica :P

    RăspundețiȘtergere