miercuri, ianuarie 27, 2010

"Ajun, cu daruri si sperante"



Pe perioada lunii decembrie Clubul Magura a mai avut o serie de activitati, insa acestea nu au fost consemnate datorita administratorului de blog mult prea ocupat in perioada respectiva. [Imi cer scuze!!... din nou...:)) ]
Pe langa iesirile pe coclaurile din zona si sedintele saptamanale [activitati deja cunoscute] Clubul Magura a initiat un proiect in colaborare cu Asociatia ECCE Educatia din Cisnadie. Proiectul s-a numit "Ajun, cu daruri si sperante" si a avut loc in seara de ajun. Scopul proiectului era de a aduce un Mos Craciun copiilor carora nu li s-a oferit sansa unei serbari la gradinita, datorita arhicunoscutei gripe cu nume din sfera animaliera. Parintii au fost astfel scutiti de a mai angaja un "Mos" pentru micuti.
Fiind membra in cele doua organizatii am fost pusa in functia de project manager si uite asa... mi-am pus capu la contributie, am gasit spatiul si am conceput programul. Programul arata astfel:
  • deschiderea la ora 18.00 ...



Eu intre "bebei". :D
Oare ar trebui sa ma simt batrana?! :-s





Spre marea-mi surpriza am gasit in grupul adultilor, nu doar pe "mami", ci si pe "tati" si chiar pe "buni". Lucrul acesta ne poate arata cat de importante sunt astfel de evenimente pentru membri unei familii.
  • Clubul Magura care a colindat invitatii. Printre colindele noastre nu a lipsit "Mos Craciun" cantata alaturi de cei mici si MINUNE!Se pare ca mosul ne-a auzit si s-a coborat cu multe caduri in sac ajutat de spiridusii: Diana si Sandro.
  • Intrarea lui Mos Craciun [Florin a fost vedeta. Flo, te poti lauda de acum inainte ca s-a largit numarul de admiratoare si fete care te privesc cu sclipire in ochi, de acum inainte numeri de la 3 anisori in sus =))]
  • Si momentul mult asteptat de cei mici: "Primim CAAAADOOOUURI!!"
Ea e Craciunita lu' Mosu'


O papusica in timp ce ii recita mosului "Căţeuş cu pălu cleţ"
Ii sticleau ochii de emotie.

Si vedeta serii: Flavius

Nu stiu ce io fi zis tati [domn' presedinte] legat de Mos, sau care a fost cauza, dar membrul nostru de onoare s-a speriat rau de tot...

Dupa ce au pus mana pe cadouri le-au aruncat ambalajele inutile si... sa inceapa jocul!






Ce feedback poate fi mai placut decat un zambet mare si sincer ce tradeaza sentimentele de bucurie si emotie din interior?
Copiii au plecat emotionati si visand la jucariile aduse de Mos, iar parintii fericiti de bucuria copiilor. Pentru Clubul Magura seara de ajun nu avea sa se incheie aici. Dupa finalizarea festivitatii ne-am azvarlit cu mic cu mare pe strazile prea minunatului nostru oras spre a vesti Nasterea Domnului, asa cum se obisnuieste.

Un comentariu:

  1. bravo buna treaba scuze ca team criticat tine-o tot asa felicitari domnisoara antonia

    RăspundețiȘtergere